my world

Sunday, October 2, 2011

sAyUnyA hAti

alhamdulillah tdi aku try email tabung haji tnya sal mak n abah punya jadual penerbangan...duk kejap dye kc feedback... jadual mak n abah jatuh pada 14 oktober 2011... bertolak ke mekah pada pukul 2130 dari KLIA.. before that kne lapor diri kat kelana jaya dlu... Ya Allah bertapa sedih n sayu serta gembira aku menerima berita ini... mase aku kol mak tdi.. mak ayik nangis jew... terlalu gembira katanya... mau menjadi tetamu Yang Maha Kuasa... mak ade tnya aku yang aku nak balik ke mase mak nak g mekah, sok dgn sedih aku bals aku xmoh balik... bukan ape cz aku xsanggup tgok mak n abah pgi....so mak pon faham n mak pon kate mak pon lebih suka lau adek x balik... takot mak plak yang sedih mse tu....aku juz doa n semahyang hajat dri bilik mengiri penjalanan mak n abah malam tu...moga2 selamat pergi n balik dengan membawa haji yang mabru...
mak n abah pgi menunaikan haji selama 44 hari jew... mase bertolak pada 14 oktober kul 2130 dri KLIA n pulang lak pada 27 nov 2011 kul 2135 also dri KLIA.... mase tu insyaallah adek akan same2 sambut kepulangan mak n abah.... ya Allah xsabar aku nak tggu saat itu...... Ya Allah sesungguhnya Engkaulah yang Maha Mengetahui akan segalanya... aku amat mohon agar Engkau jauhkan kedua ibubapaku dari sebarangan dugaan yang xdiingini..permudahkanlah n lancarkanlah segala perbuatan mereka, berilah mereka kesihatan yang berpanjangan,panjangkanlah  umur mereka, murahkanlah rezeki mereka,selamatkan mereka dunia dan akhirat dan lindungilah segala harta benda yang berada dibumi malaysia ini... amin......

No comments:

Post a Comment